Ruvardag 12 och väldigt orolig.

 
Dagens test... Kanske något svagare från igår, eller kanske ungefär samma - svårt att säga. Men stegringen är inte hög Under de senaste dagarna... Jag tror det är kört. Det borde blivit starkare nu?
 
Jag messade sambo och han blev förstås ledsen. Han skulle ut och gå med jobbet idag, och eftersom han är chef så är det svårt att inte följa med, men han skulle strunta i det. Komma hem till mig istället... för mig spelar det ingen roll, blir det MF så går det ju inte förhindra ändå... 
Här är iaf den lilla lilla stegringen sen i söndags. Dagens test längst ner - visst är det svagare? 
 
Jag ska iaf köpa CB digitalt idag - det känns tryggare! 
 
Usch... Vilken vecka - hoppet går upp och ner och känslorna är all over the place. Glömde tom gratta min bästa vän på hennes födelsedag! Fy skam! 
1 MB:

skriven

Svårt att säga om det är svagare eller likadant. Hur som så behöver det inte betyda något. Det är ju fortfarande tidigt. Hoppas verkligen att det som satt sig fast därinne vill stanna. Jag vet vad du går igenom, vi lyckades nu på vårt 5e ivf försök och det är en fruktansvärt jobbig process att gå igenom. Jag är jätte jätte orolig att något ska gå fel. Jag bestämde mig för att sluta testa när jag fick positivt på digitalt och testade sen bara med klinikens test på utsatt dag.

Jag håller verkligen tummarna för er!

2 MB:

skriven

Vid närmare titt på dina andra test så ser det inte svagare ut om man tittar på de gamla innan de var helt torra. Har hört att många brukar få bara svaga streck med testaret. Testa med digitalt, hoppas det är positivt, i så fall lita på det. Vet att det är svårt, men försök att inte stressa upp dig för mycket över det och försök att inte testa så mycket. Skickar en stor styrkekram.

3 Scharnet:

skriven

Tack för dina fina ord MB! <3
Det är alltid skönt att få höra orden av någon som verkligen förstår vad det är man går igenom. Det är inga i min bekantskapskrets som gör det... iaf inte på riktigt.

Jag ska strax sätta mig på cykeln och cykla upp till apoteket! :D
Hoppas på att jag får *rätt svar* på det digitala!

STORT och varmt LYCKA TILL! Allt kommer att gå bra ska du se, och Grattis till ert lyckade försök! <3

4 MB:

skriven

Tack. Hoppas så att det ska gå bra för er också. Det är samma här. Man känner sig rätt ensam. Ingen som inte gått igenom samma sak förstår vad det på riktigt innebär. Jag har fått många kommentarer som t.ex "vad trist att det inte gick vägen denna gång. Men det kommer nya chanser" och en smilegubbe på det. Då förstår man verkligen att folk inte förstår för det är ju inte bara så att det kommer nya chanser. Ingen ny ägglossning då man bara kan försöka igen. Jag kommer håla tummarna för er och följa hur det går. Hoppas verkligen att ni nu äntligen ska få ert efterlängtade barn. <3

5 MB:

skriven

Tack. Hoppas så att det ska gå bra för er också. Det är samma här. Man känner sig rätt ensam. Ingen som inte gått igenom samma sak förstår vad det på riktigt innebär. Jag har fått många kommentarer som t.ex "vad trist att det inte gick vägen denna gång. Men det kommer nya chanser" och en smilegubbe på det. Då förstår man verkligen att folk inte förstår för det är ju inte bara så att det kommer nya chanser. Ingen ny ägglossning då man bara kan försöka igen. Jag kommer håla tummarna för er och följa hur det går. Hoppas verkligen att ni nu äntligen ska få ert efterlängtade barn. <3

6 MB:

skriven

Tack. Hoppas så att det ska gå bra för er också. Det är samma här. Man känner sig rätt ensam. Ingen som inte gått igenom samma sak förstår vad det på riktigt innebär. Jag har fått många kommentarer som t.ex "vad trist att det inte gick vägen denna gång. Men det kommer nya chanser" och en smilegubbe på det. Då förstår man verkligen att folk inte förstår för det är ju inte bara så att det kommer nya chanser. Ingen ny ägglossning då man bara kan försöka igen. Jag kommer håla tummarna för er och följa hur det går. Hoppas verkligen att ni nu äntligen ska få ert efterlängtade barn. <3

Kommentera här: